fredag trettionde oktober

Taggad?

Inte för fem öre. Planerna är inte många, och motivationen ligger på nollstrecket. Jag ska gå på stan och inhandla nånting fint så att jag kanske blir lite mer på G. Hopefully. Jag måste på banken med mamma, vilket jag inte vill. Jag vill på gymmet, men jag har ont i halsen och tror att det är bäst att låta bli att träna nu så att min två månaders nästan-förkyldning kanske blommar ut. Sen måste jag till lombia eftersom jag har träning och lovat att vara där.

Äh, nu måste jag plocka kläder från det jag tror är mitt golv (har inte sett det på ett tag så man kan aldrig vara riktigt säker på att det är kvar).

Vi ses kanske i bland neonljusen ikväll, det vet man aldrig.
Ska iallafall inte sopa några golv, det har jag som mål.  
Hej











försöker hitta rätt tagg-låt. går inte bra. nejnej.
det skulle väl isåfall vara den sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0