fredag sextonde oktober

Inga dansskor idag heller, foppatofflor är det som gäller!
(Veckans rim)

Jag vill inte jobba, jag hade nästan bytit bort Tiddis mot att få styra stegen mot Lombia istället för Safari om ett litet tag. Nej, det hade jag inte, och dessutom behöver jag lite klirr i kassan.

Jag är arg, försökte ta ut min ilska genom nånting konstruktivt istället för motsatsen och tog upp gitarren och stämde den. Inte för att jag kan, men ändå. Iallafall, gitarrspelandet gjorde mig bara ännu argare eftersom jag än en gång insett att mina fingrar inte är gjorda för denna sortens aktiveter. Jag KAN inte ta ett rent F! Så grymt irriterande.
 
På tal om gitarrspelande hade vi en riktigt värd kväll kring lägerelden på gruvvägen igår. Mysfaktor? Ja. Vuxenpoäng? Tveksamt.

Jag ska halka iväg mot Safari snart. Funderar på att dränka mig i diskmaskinen, men jag jobbar nog i kassan så jag får äta ihjäl mig under kassadisken istället. Eller inte.
Hej - Vilda, I call you när jag slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0