det var en gång en haj med fez

Jag och Carro har haft rådamp idag igen, vi har totalt förlorat kontrollen över skrattet, övertröttheten, och kanske framförallt; fysiken. Mina fysiktal, jag som jag för övrigt la ner mig själ på att klara (eller kollade i facit), är nu helt överkluddade med mycket fina eventuella dödsteorier och annat. Mystiska män på flygande mattor, jättehajar med huvudbonader och jag hängandes i en gren. Och det var bra väder men Carro bara förstörde allt. Det märks att hon inte riktigt har kommit in i vuxenlivet ännu. Men stackarn har ju bara varit arton i några få dagar. Höhö.

Min nackspärr blev bättre under dagen, så jag gick och tränade - mycket dumt beslut. Jag kan knappt vrida huvudet en millimeter nu. Hej, stelopererad? Har även övningskört i detta tillstånd, backning och parkering var ingenting jag rekomenderar. 

Eftersom min rygg, min nacke, min förkyldning och mina skridskor strejkar blev det ingen konståkning idag. Det blir att slå skallen i fysikboken istället, håller på att testa en ny metod, i hopp om att kanske få in nånting i hjärnan.
WOHO 

Kommentarer
Postat av: sarri

som om du var så jävla mogen själv då ;)

2009-10-01 @ 17:41:52
URL: http://carolinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0