and you, you know you had to fight devil

Det är läggdax snart. Imorgon ska jag träna. Ben, ben, ben och lite mer ben. Om ryggen tillåter. Annars blir det ett dötråkigt rehab-pass. Men jag satsar på ben istället, med brutal träningsvärk som påföljd. I hope.

Imorgon blir det även att träna ungar, plugga GIS i mängder och sen ett ispass sent på kvällen. En dag med potential, jag slipper vara hemma. Och det, mina vänner, det är awesome! Sen kommer nog Tiddis hem, antingen imorgon eller på tisdag, det är inte en sekund för tidigt, jag klarar mig inte ensam en längre stund än såhär. Tänk nästa år, fyfan vad jobbigt! 

Iallafall.

Nu ska iPoden in i laddaren och jag och GIS-böckerna ner i sängen. Mysfaktor? Nä. Duktighet? Mja.

KOM HEM! turkiet 2005 


Kommentarer
Postat av: nyfiken

vem är denna Ben? han verkar köra hårt med dig.. :x

2009-10-18 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0