and I will give it all to you

Klarade hela 50 av 60 minuter på isen idag, till och med utan ett uppmjukande rehab-pass innan! Ett litet framsteg. Litet, men det känns bra.

Efter träningen skulle jag, Sanne och Röda Faran 2 åka till Blockvägen och lämna våra skridskor på slipning. Problem 1: Sanne kan inte köra bil (haha, jodå, klart hon kan! Men hon kan inte höger och vänster, vilket försvårar det hela ganska mycket). Problem 2: Vi hade inte riktigt koll på var vi var påväg. Problem 3: Vi båda var trötta och helt snurriga i hjärnan.

Det slutade med att vi först åkte fel, eventuellt körde igenom en översnöad park, höll nästan på att krocka och pratade vänligt med andra bilar. Efter en hel del snurrande och sladdande hittade vi iallafall hem till Burris och förhoppningsvis kommer mina skridskor vara vassa imorgon så jag slipper slinta och slå ihjäl mig hela tiden. Det är ju en ganska stor fördel, man vill ju inte dö heller.

Nu har jag försökt plugga lite. Utan framsteg. Imorgon börjar jag förresten ett nytt - inte alls lika hysteriskt - liv, hade jag tänkt mig iallafall. Nu; packa träningsväskan och sen sova.

Nighty-nighty


Kommentarer
Postat av: sanne

;)

2009-10-09 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0