a case of no damn luck

Jag har sovit typ hela eftermiddagen, igen! Denna gång ihopkurad i ett hörn av min säng eftersom resterande plats var överöst med kläder, en keyboard och en gitarr. Jag övar min musikaliska skills även i sömnen, hum?

Jag har ingenting att göra idag, ikväll kanske man säger vid närmare eftertanke. Eftersom jag inte heller kommer kunna sova är jag väldigt öppen för lite nattsudd med kaffe och skitsnack. Detta gäller då inte Tiddis eftersom hon är så grinig att klockorna stannar (men du får ändå ringa mig sen så hämtar jag mina fysikböcker).

Nu ska jag.. öh, fortsätta med ingenting, eller nånting. För ingenting är ett ord som jag numera strykt från ordförrådet, det ger mig bara skumma tankar.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0