söndag första november

Mama, vad tiden går fort!
Höstlovet är slut och inte ett enda fysiktal är räknat. Med tanke på att vi har prov på en himlans massa kapitel på torsdag är det nog dax att lägga på ett kol. Men livet har så mycket mer att erbjuda... right? Nej jag vet, egentligen har det inte det. Men jag måste iallafall städa, äta lite och sen träna. SEN ska jag börja med fysiken. Efter att jag gått ner till LKAB och hämtat bilen också. Haha. I en värld av undanflykter?

Nu ska jag uträtta det som ska uträttas och sen ser vi ju. Mandy kommer hem idag också, det gillas! Men hon hade visst inte kännt på några håriga ap-ben (så a & c, ni ligger fortfarande högst upp på listan).
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0