söndag åttonde november

Söndag...?
Fast ja, denna söndag känns faktiskt inte lika hopplös som flertalet av alla andra söndagar brukar kännas som. Känns nästan som att denna söndag kanske har någonting att erbjuda. Det konstiga med denna, för mig överhuvudtaget ganska främmande känsla, är att jag kan inte se nånting som skulle kunna göra den här dagen värd på något sätt. It's all about the feeling.

Jag sitter i min säng, har nyss ätit en riktigt mysig söndagsfrukost och kollar streamad bad-quality-Scrubs. Det är härligt, och träden är täckta med vitt guld. Får se om det kanske blir Gränsen nästa helg, även fast jag hade velat jobba, eller velat - men behövt.

Idag har jag bara inplanerat ett gymbesök och födelsedagsfika, sen får vi se. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0