shake 'em from my troublesome mind

Ja. Kvällkonversationerna at Evy's blir bara mer och mer out of line. Det har denna afton diskuterats allt från unga husdjursdräpare till hemska släktträffar och hurvida klockan går eller inte. Kan en klocka gå "för tidigt" eller heter det rätt och slätt bara "före"?

Iallafall. Idag har jag bråkat med Tiddis, hon har försökt att dräpa mig lika brutalt som ögonen på kaninen Per pressades ur sina hålor av en ung Mandy Halldén sent 1990-tal. Hockeytittande har det också blivit. Och sen, som sagt, drog jag och Mannen Med Den Röda Opeln (röda faran tre , kanske?) till Evy.

Nu ska jag runda av, lägga mig i sängen med lite slagsmålsklubben, eller möjligtvis lite knife, i öronen och fundera på livet. Det behövs. Egentigen inte, men ja.. Denna kväll kanske man - mot förmodan - kommer fram till någonting.

Godnatt säger jag, med en godnattsång.


Kommentarer
Postat av: din koffeinspeedade vän.

Pelle, inte Per.. Han var fin han.

Men barn ska inte ha djur, inte under några omständigheter. Djurplågare är de allihopa.

2009-11-18 @ 23:26:43
Postat av: p to the etris

haha, det är inte den första pelle vi kallar för per. remember?

2009-11-18 @ 23:36:58
Postat av: per(vers).

hm, njaao.. jag tror inte jag minns, eller är det bara något jag har förträngt? ledtråd?

2009-11-20 @ 00:15:52
Postat av: pewtris

liten kort man, hemma hos en lite längre man en höstkväll 2008. Den korta mannen hette Pelle. NÅN hade väldigt gärna sett att han hette Per istället, iallafall med tanke på att det var det denne, här icke nämnde, kvinna kallade honom hela kvällen ;)

2009-11-20 @ 12:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0