onsdag tjugofemte november

Lars. Ikväll är det du och jag (och sisådär tre miljoner andra människor).

Tågbiljett ner, check!
Lassebiljett, check!
Någonstans att sova, check!
Tågbiljett hem, check!

Jag har allting, världen ordnade upp sig och idag går smk-låtarna i vanligt tempo igen.
Lönen kommer in på kontot idag och jag är på bra humör. Nästan iallafall. Har ätit pepparkakor och druckit lingondricka, suttit i MSP-montern på niornas mässa, börjat tänka på min packning och förlorat en auktion på tradera.

Nu ska jag kolla med Tiddis hur vi tar oss till tåget, sen ringa Safari och köpa lunch, inhandla lite färdkost och sen tuffa iväg till Luleå. Jag gillar egenltigen inte Luleå, eller jo.. ishallen och de hårda veckorna man spenderat i denna under somrarna. Vilka minnen. Men annars, nä.. Piteå ska det vara om det måste vara nånting förutom Gränsen i det här länet (tyvärr mina warriors, svp når inte riktigt ända fram).

Som sagt. Jag och Lars, Coop Arena. Låt oss lyfta taket (som jag för övrigt har varit uppe på en gång och hållt på att dö av höjdskräck).

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0