måndag trettionde november

Flickan som lekte med sär-elden. FULA FILM!
Den var bara halv och jag ska spränga min dator i luften, dock tror jag att den snart spränger sig själv med tanke på hur den låter.

Jag har råkat döda mina ben på gymmet, var på Sportsclub för första gången på typ... fem år kanske? Sist jag tränade där hette det Forma och jag var alldeles för liten för att få träna utan pappa. Nu har jag fått ett sånt där "julkort" av mamma så jag tränar gratis till nyår. Dock gillade jag inte riktigt gymmet där, var väldigt litet och fanns inte så mycket saker. Tillbaka till mina ben, jag har vilat hela förra veckan från styrketräning så att jag kunde fokusera på konståkningen och inte bli sjuk. Och nu kommer jag till gymmet och kör sönder mina ben, hur var det där med en mjukstart egentligen? Uppenbarligen ingenting jag kan tillämpa.

Jag är så arg på min halva film. SÅ arg. Just när det började bli spännande så bara POFF. Slut. Finito. Gå och häng dig.

Dessutom är det så himla mycket i skolan nu också. Vi har en engelskauppgift till imorgon, religionsprov på torsdag, engelska nationella på fredag och matte-nationella snart, jag ligger efter i fysiken och vi har nån ful miljörapport att skriva. Och projektet på det. Varför kommer allting på samma gång, alltid?

Nä, det enda rätta är att skita i allting och bege mig mot ishallen, take my mind of things så att säga. Det är alldeles för mycket som cirkulerar där uppe, inte bara skoljobb.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0