måndag nionde november

Den här låten hörde jag i Joels bil när vi åkte hem från skolan. Men jag kunde inte riktigt komma på vad den var för en. Nu slog det mig, den var med i filmen som vann Freeride Video Awards Park/Jibb-klassen, inte för att det säger er så himla mycket. Ja, viktigt värre.

Nu sitter jag och fryser i mitt rum och väntar på att nånting roligt ska hända, hoppas kan man ju alltid? OM inte annat ska jag iallafall kolla lite Scrubs och äta mat. Försöka hålla sig vaken fram till träningen är ju också en grej man kan sysselsätta mig med. Jag har skuttat upp halv sex imorse. Men jag gillar mörka, kalla vintermorgonar. Det gör mig pigg.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0