lördag tjugoförsta november

Fredagskvällen ordnade upp sig ändå. Men det var nära att det blev Statoil hela natten. Lyckligtvis hade en morfar övernaturliga krafter och med dennes blotta närvaro startade bilen. Inte min bil såklart, en audi stannar aldrig. Kvällen avslutades i bilägarens Fritzl-källare med kaffe och snickerskakor. Frosseri, ungefär så ska jag beskriva min dag. Även om dansskorna låg och steppade på skohyllan i väntan på att bli användna är jag glad att jag aldrig snörde på dem. Annat blir det nog idag. Höhö.

Jag vet inte vad klockan var när jag kom hem och framförallt när jag somnade inatt. Klockan 06.00 blir jag iallafall brutalt väckt av min telefon i vilken en full man pratar om raketer. Tack så mycket. Sen somnade jag om men blev ännu en gång brutalt väckt, denna gång av mor min som skulle blir skjutsad till jobbet. Tack så mycket 2.

Idag vet jag inte, kanske backen, kanske en fika. Och så hoppas jag (AMANDA!!) att det blir dans ikväll. Annars vet jag inte. Måste kanske ladda ur batteriet på en annan bil. Förslagsvis tanka vår med bensin och se hur dåligt det går. Min hypotes är att även Audin stannar i såna lägen, hö! 

Klockan är 08.40 - Peace out

way out - yeah yeah yeahs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0