lördag sjunde november

Idag fyller herr Öskog år, GRATTIS!

Har varit ute och sprungit nästan en hel timme, jag älskar att springa. Särskilt på vintern, eller när det regnar ute. Ingen astma-/pollenvarning då inte. Dock skapar min rygg som vanligt en massa problem för mig. Nu är det nån av alla skelettdelar som ligger fel som gör att min ljumske gör ont och är stram. Kunde iallafall springa nästan hela tiden.

Jag sitter och fryser och kollar på trädtopparna utanför fönstret som äntligen börjat se lite vintriga ut igen. Jag vill ha riktigt vinter nu, jag vill ha Gränsen och en massa skidåkning. Men vi får se hur det blir med den saken. Idag har jag testat åkt typ fem åk i backen, det känns inte bra i ryggen - alls.

Nej, nu ska jag lyssna igenom kent's nya och sen beställa thaimat - AGAIN! (varken jag eller far orkar laga mat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0