lördag fjortonde november

Gårdagem kändes som ett helt år. Först skolan, sen jobbet. Fick en bra avslutning på kvällen hemma hos Fam. F-Lindmark. Jag och Johan kollade Chocolat på datorn medan resten av gänget satt bredvid och kollade på teve. Jag hade nästan glömt bort att jag har soundtracket till Chocolat som konståkningsmusik, åh vad bra den är - filmen och musiken!

Imorse var det bara upp och jobba igen, en vansinneslördag på Safari. Genererar mycket pengar, men gör en helt slut i skallen. Efter jobbet hade vi lite beslutsångest. Johan ville plocka fram Rudi och ta en sväng över dansgolvet, ingenting jag hade sagt nej till. Det slutade iallafall med att jag, Joel och Carro begav oss mot svp-town för lite film, livräddningskurs, suspekta samtalsämnen och kaffe. Johan och Rudi stannade i stan. Fast jag tror inte att Rudi släpptes fri?

Iallafall, upp imorgon för isträning. Sen ska jag testa backen. Fingers crossed för min rygg.
Night

mandy, här är också en godnattsång


Kommentarer
Postat av: manhoe

mysiga black sabbath covers fungerar också, men jag föredrar fortfarande röda bobbycars.

2009-11-15 @ 19:11:03
URL: http://amndah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0