long day, tough day

Nu sitter jag här, färdigtränad och nyduschad. Som en ny människa helt enkelt. Det är nog faktiskt så att jag styr stegen mot sängen alldeles strax, funderar på lite energi-refill först i form av te och fil (re-fil(l), höhö). Fil är mycket najs, det ska vara fil med banan, russin, krossade linfrön, solroskärnor och kanel. Intresseklubben antecknar, I know.

Imorgon tror jag att vi både har svenska OCH miljökunskapsredovisning. Vilket är mycket tragiskt, iallafall den sistnämna redovisningen då min grupp inte ens är klar med arbetet.

Jaja. Och jag ska bara meddela MSP3, vi har planer på att falla fritt ihelgen. Vi behöver bara lokal och taggade klasskompisar. Let's go.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0