istället för fysik b

..sitter jag här.

Jag kan faktiskt helt ärligt säga att jag har försökt. Jag har suttit med ett tal i en timme - vilket jag även spenderade typ halva lektionen igår med att lösa - det är inte löst ännu. Jag har nu några teorier om talet i fråga.

1: Det har ingen lösning, det var bara någon idiot som skrev ner det för skoj skull
2: Det står fel i facit
3: Jag suger.

Det finns ju inte en chans att det är alternativ nummer tre iallafall, never-ever. Hö! KOm nyss från lite missions, eller ja, läkarbesök och träning. Tomas har mörbultat min rygg så jag kommer garanterat ha typ träningsvärk imorgon. Träningen ska vi inte tala om. Men det är en ny dag imorgon också. Jag ska evetuellt jobba, men annars ska jag banne mig få Tiddis till lombia för lite skating.

Nu ska jag äta fil. Som en il(-ler). Haha, jag kan vara världens största knöl idag - mycket möjligt.  


håkan är fin, även fast han sjunger falskt och ser ut som en liten nisse.


natti-natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0