fredagspanik

Jag behöver en kvällsplan!! Jag kommer bli aningen psykotisk och labil om jag sitter hemma och gör ingenting. För med det där ingentinget (ni kanske vet att jag i allmänhet ogillar ingenting-ting) kommer jobbiga och inte alls trevliga tankar. Tankar mig full med tankar, inte trefemmor. Jag hade valt trefemmorna, eller varför inte benisn? Jag kanske är en bil egentligen? Hur ska man veta att man är den man är? Människa? (Mycket tveksamt)

Jag ska sluta skriva en massa konstiga saker. Detta är dock inte så lätt eftersom jag är lite smått jättekonstig till och från. Iallafall. Jag kom nyss från träningen, jag ramlade på min höft och känner mig stelopererad. Gillas det? Näe.

Jag behöver en plan. Nu. Snart. Annars dör jag.
Hej



& gränsen webcam i för nån timme sedan. jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0