fredag tjugonde november

Gårdagens tränaingar hade mycket dålig effekt på min hälsa. Lite tråkigt, men det är bara bita i det sura äpplet. Jag måste nämligen träna idag också. Det är fem träningar kvar till testerna och jag har inte råd att missa nånting mer, förkyld eller inte. Inte att jag har feber eller så, för då hade det inte blivit träning - luckily.

Skoldagen var precis som alla andra fredagar, kort och näst intill smärtfri. Det avslutades, också precis som alla andra fredagar, med fika för mig och mina vänner. Det enda ändringen var att vi svek Safari (jag kunde inte gå dit eftersom jag är sjuk och har sagt att jag inte kan jobba) och gick på Palladium. Det kommer jag iallafall aldrig göra om. Punkt.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0