de sju dödssynderna

Vet ni en man som fascinerar mig väldigt mycket? Jo, Jon Olsson! Att han lyckats ta sig till Svenska alpina EC-laget (europacup) på sidan om sin "riktiga" skidåkning, på bara ett år, tycker jag är ap-grymt. Alltså i början var jag skeptisk, men ja.. Jon, du kanske tar dig till OS ändå. Jag hoppas på det!

En annan ganska grym man är min vän Öskog som har vunnit Mecenats bildtävling på facebook. Awesome!

Nu ska jag trycka i mig nånting så att jag kan andas, min förkyldning blev nog inte direkt bättre av mitt gympass+minimal joggingtur plus ett ispass på det. Jag är hopplös. Skjut mig. Jag hade inte ens reflekterat över att jag tränat en massa gånger idag när jag åkte till ishallen. Fan också.

Nä, usch. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0