can you help me, occupy my brain?

Jag är less på Kiruna, på Sverige i allmänhet - det lilla landet lagom. Jag vill se saker, jag vill uppleva saker, jag vill inte sitta här i mitt rum och stirra ut på snön som smälter i jävla november!! Jag tror ändå att världen kanske är en plats för mig, dock inte just här, inte just nu. Jag behöver någonting nytt, något spännande för omväxlings skull. Mitt liv är så normalt, vilket hade kunnat vara en bra grej - I know. Men det är som att någon slog på en skiva, bläddrade fram till en bra låt och sedan satte in spelaren på repeat. Tillslut är inte låten bra längre. Det som en gång ingav så mycket nya intryck, glädje och andra känslor är nu bara en rutinmässig cykel som bara kommer om och om igen, man varken känner eller ens märker att låten spelas, även fast den hela tiden är där i bakgrunden. Repeat...



Nu ska jag till läkaren och sen och till lombia för lite träning (på tal om upprepningar och enformiga liv liksom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0