are you hoping for a miracle?

Well, I do.

Jag är ungefär SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stressad just nu. Skolarbeten och prov, konståkningstester och träningar till dessa, alldeles oplanerad luleåvisit imorgon, mässa för niorna på skolan - också imorgon, hinna med rehab- och styrketräning, fixa nytt pass, beställa körkort, lämna in telefonen på rep, fixa presenter till kusiner, betala studenmössan och liftkortet i backen och LEVA. Leva, när hade de tänkt att man skulle hinna med det?

Jag försöker lugna ner mig med musik. Det går inte bra alls, min puls är typ uppe i trehundrafemtio och snart tror jag att jag kollapsar, fysiskt- OCH mentalt. Hjälp!

Tänk er denna låt, fast uppspeedad x 1000!



Eller den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0