And them good old boys were drinkin' whiskey and rye

Jag har glömt att berätta om mina två nyfunna vänner. Rudi, tysken från Brüssel - I know, it makes no sense och Claus af Gyllenkuk. Jag vet att jag lovade att möta dig idag, ponniboy-claus, men jag har annat för mig. Min mamma hade dessutom ingen grav och jag kommer inte få en ny blivande mamma heller så det är lugnt för min del. Jag har icke brytit någa löften. Frågan är hur du tar det? Det är bara att bryta ihop och gå vidare helt enkelt.

Har nyss kommit från gymmet, blev rehab/överkropp och en springtur efteråt. Nu ska jag nöta lite OC (jess, jag har tagit upp mitt masstittande igen) och sen kanske äta. Hejdå

Här får ni en gammal goding. För mig är det här Gränsen. Den här låten är typ min barndom. Inside information sådär på söndagskvällen. Iallafall så är detta den första refrängen på en låt jag lärde mig. Haha. Fel att sjunga barnsånger till sina barn istället för att ta med dem på after-ski? Inte konstigt att vi gränsenungar är lite lätt skadade?

nej inte det, youtube funkar inte.
http://open.spotify.com/track/2QgWuCtBpNIpl5trmKCxRf
sådärja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0