tisdag tjugosjätte maj

Nu ska jag berätta en sak, och ingen som känner mig kommer bli det minsta förvånad.

Jag och Tiddis hade varit på körskolan, sen gick jag till gymmet, då var klockan 17.00. 
Sedan kommer jag ut från gymmet och ska in i omklädningsrummet drygt en timme senare, drar kortet i avläsaren och väntar på det lilla "klicket" när låset går upp. Men icke kommer det, jag får en röd gubbe istället.
Det visar sig att omklädningsrummet och gymmet automatlåser sig själva klockan 18.00. Inne i omklädningsrummet finns min väska med blandannat mobil, hemnycklar, skor, alla duschsaker och en massa annat.
Jag inser att det är bara att spatsera hemåt men som tur är hade jag glömt cykelnyckeln i cykeln så jag fick iallafall cykla hem.

Imorgon ska jag dit klockan sju och hämta mina saker. Jävla athletican. Jävla tisdag, jag trodde (hoppades) att det bara var måndagar som sög, men det visade sig att ingenting går som jag vill just nu. blä

Kommentarer
Postat av: Mellis

Tjena Kiruna! Allt rullar på som det ska?

Adda btw; [email protected]

/Melinda, sthlm ;D

2009-05-27 @ 00:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0