tisdag nittonde maj

JAG HAR TAPPAT BORT MIN TWILIGHT-BOK! Livet har gått under, punkt.

Fast en bra sak har hänt idag, tyvärr är det under samma tidsperiod min bok försvann, men iallafall. Jag var hos Mats, fick tre nya övningar och sprang på löpbandet, och JAG FÅR BÖRJA SPRINGA! Visst, bara 20-30 minuter och dödligt långsamt, men jag får springa iallafall! Det är lycka.

Just nu hade jag kunnat sitta i en bil påväg upp till Gränsen. Men icke. Jag insåg tillslut efter mycket velande att körkortsteorin var tvungen att besökas imorgon - vi har provet nästa vecka! Sorgligt, men sant. Jag tänkte ragga upp någon att åka med imorgon, eller i värsta fall ta tåget.

Ikväll har vi möte med slalomen, ska prata om Söldenresan till hösten och träningsläger hit och dit. Jag vill åka skidor, alltså nu menar jag portar. Det var längesen, alldeles för längesen!

Nä, nu ska jag .. leta min bok i min ryggsäck för trettiofemte gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0