tisdag femte maj

Imorse vaknade jag och hittade, åter igen, en främmande hand i min säng! Liksom alla andra gånger jag hittar främmande händer i sängen har jag gjort samma sak - nej, inte dragit hem nån konstig människa och lagt honom/henne under täcket utan sovit på min arm så att den domnat bort helt och hållet. Men lika rädd blir jag varje morgon jag vaknar med "den främmande handen" i sängen.

Jag kände redan när jag slog upp ögonen att den här dagen skulle bli dålig, även om jag hade för avsikt att vända den känslan. Tyvärr lyckades jag inte utan jag har 1: skippat svenskan 2: varit på Safari och slösat pengar 3: haft huvudvärk. Huvudvärken vägrar gå bort så jag kunde inte träna, jag tog mig till gymmet och värmde upp innan jag insåg att den höga musiken och ansträngningen skulle få mitt huvud att sprängas eller rent utav få mig att spy. Inte trevligt.

Nu måste jag tyvärr städa innan jag kan lägga mig i sängen och svimma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0