there are many things that I would like to say to you

..but I don't know how.

Min vän ringde alldeles nyss.
Jag: Hej
Tiddis: Har ni mackor?
Jag: Öhm? Jag vet inte? (går och kollar) ... Vi har rostmackor.
Tiddis: Okej, jag kommer. Hejdå
Jag: Öhm?

Det går inte så bra med studierna. Jag har kollat film - "Bleka dödens minut" - och den var väl, ja.. från åttiotalet då de inte riktigt var haj på den där med specialeffekter ännu. Jag har kört bil med en grinig Trond Lövberg - inte det trevligaste jag varit med om. Och jag har även solat på balkongen. Och kommit på att våran balkong är bra att sola på, där kan ingen se mig i bikini (vilket jag är evigt tacksam för) och jag är skyddad från vinden (eller ska jag säga stormen?) som besöker vår stad idag. Nu ska jag uppenbarligen äta mackor med Tiddis. Jag har tydligen ingen egen vilja kvar här i livet.

Haha, jag måste berätta en annan sak också. Igår på Safari skulle jag gå ut med några mackor eller liknande då jag ser en blond, sådär halvlång tjej stå och flina åt mig som att jag var dum i huvudet. "Vem fan är det där" tänkte jag då, precis innan jag insåg att det var Annis som färgat håret. Haha, men det är lugnt, vi har ju som bara varit bästa vänner i snart tio år, det finns ingenting som säger att jag behöver känna igen henne för det.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0