senare

pouring rain, wednesday afternoon, and I'm sooooooo tired.

Idag har jag inte lyckats med mycket, förutom att muta mig till ett par mjukisbyxor från monstrets bror, jag fick dem mot att jag satte in en talrik och ett glas i diskmaskinen - smärtfritt och bra, det är man inte van med när det gäller William.

 På tal om monstret har vi haft en riktig Tiddis&Pe-dag; varit på Safari, kommit försent, kollat OC istället för att plugga. Ja, sånt vi gör helt enkelt. Det är trevligt med sådana dagar också. Och vi har dessutom storartade sommarplaner - om jag nån gång skulle komma över ett sommarjobb vill säga.

Jag behöver den där lugna versionen av Wonderwall som är med i OC. Jag ska ta och hitta den nu. Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0