oooh

Jag var nog så nedstämd över att vara hemma så att jag glömde att nämna det; Stockholm var awesome!

Innan klassen kom levde vi lite Big City-life, bara jag, Carro, Tiddi-monstret och Elin. Vi njöt av tillvaron, tog tillfället i akt och firade Malins födelsedag, slösade MASSOR med pengar och åt tiotusen Foccacia. Tyvärr var det väldigt kallt, men man kan ju inte få allt (rim).

Onsdag morgon mötte vi upp MSP2, minus soldaten och blindtarmsoffret. Vi mötte även Anders - SaraP's självfrände som också var Biologi- och Kemilärare på Värmdö Gymnasium som inte låg på Värmdö. Anders i korta drag; han hade bott i kiruna och han gillade växter, djur, stenar, gamla byggnader, tåg, sig själv, sina elever och Stockholm.

Ja, jag vet, spänningen är olidlig - men nu ska jag överge bloggen för min bok. Twilight (jag är nörd, I know, jag har börjat läsa om serien - fast på Engelska denna gång, och jag måste säga att böckerna är om möjligt ännu bättre på sitt ursprungsspråk)

heja norge, grattis sanna.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0