onsdag tjugosjunde maj

Jag har gjort körkortsteoriprov, öhm. Det gick nog inte sådär jättebra skulle jag tro, jag var alldeles för trött och oförberedd för att göra succé, vilket jag iofs lyckades med lite senare på tennisplan, så det berodde nog inte på tröttheten iallafall. Jag använde iallafall tennisbanan som plaskdamm då jag skulle ta en boll som elin sköt mot mig, fick "vattenplaning" och halkade, PLASK!, och sen var hela jag blöt. Hade jag inte varit så trött hade jag börjat gråta, det var liksom droppen, stunden då bägaren av denna veckas misslyckanden svämmade över. Men skrattet finns alltid nära till hands. Lika bra det.

Nu är jag bara hemma på en snabbvisit för att sedan ta mig till Safari och äta lunch med Tiddimonstret, sen tillbaka till skolan och sen kanske jag ska och fika igen med Annakaisa, om jag har pengar vill säga.
Nu ska jag vänta på min vän. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0