onsdag tjugonde maj

PAPPA KOM HEM, NU!

Min pappa har tagit bilen till jobbet imorse vilket betyder att 1: jag måste cykla ner till tågstationen vilket iofs inte är så jobbigt men ändå och det lite större problemet 2: jag har ingen nyckel till husvagnen eftersom den ligger i tryggt förvar i bilen. Yes! Fyfan vad det går bra för mig just nu.
Egentligen är ingen skada skedd, för jag kan ändå ta bussen där vid typ fem nångång, men jag vill ju komma upp så fort som möjligt!

Och MIN BOK ÄR ÅTERFUNNEN! Det var den Onde (Carl) som boknappat den, brutalt låst in den i sitt skåp och skrattat högt åt det. Fast det var väl kanske lite rätt åt mig.. egentligen. Men stölden av my precious, den kommer jag aldrig att glömma.

Idag har jag haft en tung dag. "Skuttade" upp halv sex, var på gymmet sex till sju. Jag har fått tre nya rehab-övningar, fast två av dem kan jag inte köra på gymmet-gymmet. Trött som tusan cyklade jag hem och duschade. Sen blev det såklart bråttom, jag fick i mig en banan och cyklade sedan till Körkortsteorin. Roffe var sjuk och jag bekantade mig med datorn. Sen hade vi gympa, jag sprang för första gången på typ ett halvår, sen Mats förbjöd mig att göra nånting sånt iallafall. Jag ska egenltigen springa 20-30 minuter, jättelugnt tempo. Men det funkade väl inte sådär jättebra för mig, det blev 20-30 minuter lite-för-högt-tempo. Det resulterade i att jag typ inte kan gå normalt nu. Dumma, dumma rygg. Dumma, dumma Petra.

Nu är jag dö-trött iallafall. Och jag åker till gränsen kvart över fyra. Om inte pappa tar med datorn till Gränsen hör ni ingenting av mig förrän på söndag eller måndag :) Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0