mi scusi, mi scusi

Som vanligt när jag och Tiddis pluggar fungerar det i ca. en kvart. Det finns så mycket annat - mer livsnödvändigt - att göra. Typ dricka kaffe, äta mackor, kolla film. Ni förstår.

Vi har kollat Eurotrip - igen. Kollade den i Stockholm också och jag höll seriöst på att avlida av skrattattacker, eller skrattattacker kanske inte riktigt var rätt benämning på det vrål jag utförde då, liggandes på en blå uppblåsbar luftmadrass, med Elin snarkandes bredvid mig. Jag tycker att den där filmen är hur kul som helst! Jag blir grymt taggad av den också. Åh, jag längtar till skolavslutningen!

Nu ska jag plugga lite, vi har ju trots allt prov imorgon. Lite förberedd vill man vara.
nightynighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0