måndag fjärde maj

vakna - långfrukost på juliebögatan nr.6 som resulterade i en missad lektion - skola hela dan som avslutades med en och en halv timme Roffe - jobba

Min dag i stora drag. Min dag i helhet, det har varken hänt nåt speciellt roligt eller tragiskt eller nåt speciellt överhuvudtaget. Jag tycker inte om måndagar, och nu är jag för trött för att sticka till gymmet, men har sovmorgon imorgon (på riktigt denna dag) och hinner med det jag ska hinna då. Najs.

Jag måste plugga nu, jag vill egentligen bara läsa, läsa min (tiddimons) älskade bok. Men icke, matteprov på torsdag, och jag ska ha MVG. Matte är nog det enda jag lyckats hålla måttet i av alla ämnen sen jag blev lat och omotiverad. Det är det enda ämnet jag inte fått under mvg på nåt prov. Det är jag faktiskt lite stolt över. Det är nog det enda jag är stolt över just nu, på många plan. Aja, matteboken väntar på mig, jag kanske inte tar fram den förrän imorgon ändå. Men då måste jag verkligen gå på matten och det är ju jobbigare än jobbigast. 

Hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0