måndag artonde maj

Idag har jag varit svinjävla trött, haft ont i huvet, varit less på livet i allmänhet (jag lät det gå ut över carl med de inte riktigt så fina orden "alla hatar dig", nu hatar kanske han mig, vem vet?), plockat skräp, klagat, ätit en chokladboll och en klubba (= fått ångest), längtat bort från stan och fått reda på att innan skolan slutar ska jag göra ett kemi-, ett fysik-, ett biologi- och ett körkortsteoriprov. INTE KUL!

Jag tror även att jag är sjuk, eftersom jag har frusit hela dan, varit kokhet på samma gång, haft ont i halsen, huvet, öronen och ögonen och som sagt trött trots många timmars sömn. Nu har jag ätit några alvedon så nu är jag rätt pigg, det är najs iallafall.

Jag och Välimaa funderar på peace and love, nån som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0