I've got some pictures

ett smakprov på estocolmo


Dag1 - Vi fastnar i hissen hos Carros pappa.
Tiddis: Andas inte, andas inte!! Syret tar slut!


Dag 2 - Gröna Lund
Min vänner åkte allt, jag åkte verkligen inte allt!


Dag 3 - Tiddis köpte ny väska, jag var hos mormor och
hälsade på, hon tyckte blandannat att vi i Kiruna kunde
räknas som utlänningar eftersom Norrbotten nästan inte
ens tillhörde Sverige. Haha!


Dag 4 - Heldag i Gamla Stan
Jag och Elin köpte små glassar, ohyes!


Dag 7? - Klassen hade kommit, vi passade på att göra
oss av med några direkt (eller ja, Jockes väska iallafall)
Viktor Nettan och Jocke på Utö


Samma utflykt. Viktor klättrar i träd, ramlar ner och Sara P
tänder till och hotar med halshuggning. HAHA!


Stenhackning i "Gruvan" på Utö med Sara P och hennes
manliga motsvarighet; Anders.
Ingen lek här inte. Alla höll sig på sin kant, Saras hot
låg fortfarande i luften.


Kväll dag 7 (?) - Gröna Lund, andra besöket.
Nettan Carro Gustav Matti Amanda Johanna och ev. Serri


Dag 8 (?) - Morgon på Skansen
Brownie (Viktor stod på sig och kallade det Kladdkaka) i
sommarsolen, hur härligt som helst!

På kvällen blev det grillning och dimma ute på nåt berg.
Härligt värre.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0