ha-begär

Pappa har fått hem nästa års Völkl-katalog (skidor för er okunniga), och GUD SÅ UNDERBART SNYGGA SKIDOR! Jag blir helt.. helt... jag vet inte! Amazing. Jag vill bara svimma, som andra i min sällskapskrets säkert hade gjort (jag nämner inga namn ;)). Ge mig, ge mig! Jag behöver inte åka till stockholm bara jag får ett par Aura (såna som jag har fast nästa års), ett par Cosmo och ett par Pearl. Ett par Kiku också. Ge mig! Jag är helt såld, helt och hållet, alldeles förälskad. Jag ska köpa mina skidor, flytta upp på ett snörikt berg och leva där i en liten hydda tills min tid är kommen, just nu är det det enda jag vill! Jag behöver ingen man, inga barn eller ens en riktig bostad. Jag kan äta kvistar och ruttna löv. Bara jag får mina skidor!

Holy mama. Nu ska jag nog tagga ner några steg. Vi ses imorgon!


Valborgsbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0