godnatt

Om ca.30 minuter fyller Emil/Kexet/Örjan Lax/Herr Destvatten/Mäki/Rudolf, ja kärt barn har många namn sägs det ju, år. Kärt barn, hmmm? Nä, nu ska vi inte vara ironiska, utan grattis i förskott Empo.

Kom hem från Tiddis nyss, tanken var god - matteplugg, men det vi stoppade i munnen desto godare - mackor. Fast efter ett avsnitt Greys Anatomy kom vi iallafall igång med pluggandet. Jag tror nog att jag skjuter upp provet till fredag, inte riktigt redo, not yet, jag har gjort tio tal sen jag kom hem från gymmet. Duktigt.

Nu ska jag ha ett möte med Edvard Cullen och resten av gänget i min bok.

Kommentarer
Postat av: örjan lax

tacktack så mycket! ;) braaa inlägg! haha:P

2009-05-07 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0