fredag tjugonionde maj

Åh, äntligen fredag! Den här veckan har varit rent ut sagt hemsk. Jag är bara trött och förvirrad hela tiden.
Idag kollade jag på måndags-schemat istället för fredag, mina klasskompisar idiotförklarade mig.
Och mitt skåplås är borta! (carl, du vet att du är skäligen misstänkt till allt som försvinner just nu).
Ikväll ska jag och Tiddis äta godis och kolla film. Det är najs. Imorgon - jobba i nio timmar, inte lika najs.
Jag har även hhaft ryck i ögat hela veckan, och idag kom vi på exakt vad det var för ryck. Men det ska rycka i två veckor till innan jag gör nånting åt det, även fast mina nära och kära tycker att det är dax att bota rycket redan nästa vecka. Men nu ska jag stå på mig.

Ha en fin kväll i dimman. Hos mig är det glasklart, eller ja.. så glasklart det kan bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0