fredag åttonde maj

Idag åker vi, härligt!
Jag är inte riktigt i fas bara, jag är inte färdigpackad - har antagligen redan med mig för mycket saker, jag är inte redo för matteprovet, jag måste hinna träna idag, och som sagt, packningen måste modifieras. Min buss går snart, jag får inte missa den.

Jag har varit uppe sen fem imorse och packat, pluggat och fixat en massa. Snacka om att jag kommer vara trött ikväll, jag kommer nog bara alldeles outhärdligt trött redan när jag kommer till skolan, o-mysigt. Hungrig är jag också.

Men äsch, hejdå, jag kanske snor min mosters dator i estocolmo, you never know.


jag och mina reskamrater,
tyvärr får ni inte se bilden i större format,
 för den är så JÄVLA ful.
svordmar förstärker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0