en liten stund senare..

Det går framåt, men sakta, jag backar tillbaka några steg, tar en paus. Ja, nåt sånt, jag håller iallafall på med allt jag inte har tid med.

Såg att Ingela hade skrivit till oss på hemsidan
"hej tjejer
jag hoppas ni joggar och tränar lite styrke
så att ni inte tappar allt till hösten.
så syns vi till hösten kram ingela"

Skulle vi tappa allt vi ändå inte har till hösten, det hade ju varit sorgligt. Jag tror inte riktigt att våra konståkningstränare alltid förstår vikten av träning, att man inte bara kan jogga runt Kasen litegrann på sommaren för att behålla den s.k. konditionen, men hur ska vi kunna behålla nånting vi inte byggt upp? De förstår inte att det inte räcker med tio benböj och fem situps för att vi ska klara av en hel säsong utan att skada oss. (Mitt problem var då att jag råkade träna lite för mycket förra hösten och ryggen gic paj iallafall, så kan det gå)
Nu ska jag hoppa tillbaka till Kol-14-metoden. Yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0