weekend wars

booring!

Jag har inte städat klart, dock har jag dammtorkat hela min bokhylla och lagt in alla cd-skivor i lådor som jag köpt för ca. 1 år sen, man är ju handlingskraftig. Men sen kom tiddis och vi bakade mackor och kollade på andra säsongen av oc istället för att städa.

Jag måste göra gårdagens fysik, kommer säkert vara sådär dödligt svårt som det alltid är, jag ska skaffa mig en privatlärare (någon frivillig?).

Dessutom har jag hittat en massa kläder i HM-katalogen som kommer ruinera mig, jag är redan ruinerad pga jackan med stort J som jag hittade i gränsen förra veckan. Jag kunde inte låta bli, fast jag ska få lite pengar av pappa sen.

Som sagt har jag ingenting att komma med idag, jag vill till Björkis och jag vill att det ska bli helg. Och så vill jag vara ensam i min husvagn, vad skönt det hade varit! Men icke.

Jag har kommit på att en kamera av något slag måste börja användas, jag vill dokumentera mitt liv i bilder. Det hade varit jätteroligt att ha sen. Se tillbaka och minnas allt fult och dumt man gjort, sorgligt nog är det lite brist på fina och smarta saker jag åstadkommit hittils i mitt liv. Men någon gång måste det vända, och då ska jag se tillbaka på mina fula och dumma minnen och skratta åt den person jag en gång i tiden var och vara lite stolt över mig själv, den person jag blivit.

Nej, städning och pluggning är det nu som gäller (och That 70's Show kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0