utmanad

..av Carro. Och varför säger man utmanad om sånt här?

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "..på mina nya stövlar, och istället fortsätta vidare ner på betongen"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en vägg

3. Vad såg du senast på TV? Lotta på Bråkmakargatan (den är ju skitbra! ;b)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 17.40? (hade åtta minuter fel, hehe)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tystnaden

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Jag gick mellan bilen och huset

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Carros blogg

9. Drömde du något inatt? Inget jag minns

10. När skrattade du senast? Idag på GK (hej, jag är din lillasyster, aaaaaaaah)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Typ en tavla med massa foton

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Ja

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Helt okej tidsfördriv..

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Twilight

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? ALLT!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag är halvnorsk, eller egentligen stämmer inte det heller men halvsvensk, en och en halv fjärdedel norsk och en åttondel tysk. Ja då var det utrett! ;)

17. Tycker du om att dansa? Ja :)

18. George W Bush? Har inga speciella åsikter om den mannen i nuläget.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Jag har ingen aning

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? JA!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag har väntat på dig hela mitt liv!.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Alla som vill (ids snarare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0