det stör mig

Msn fungerar fortfarande inte, det stör mig. Min engelska fungerar inte heller, det stör mig också. Jag är sugen på nånting och även det stör mig.

..Nu är äpplena slut, ni kan ju bara gissa om det inte stör mig också?

Jag undrar om Erik kommer tycka om min engelskauppsats, jag har jämfört gruvarbetare med fågelhanars parningsdanser. Jag tror han tycker att jag är lite konstig, inte minst efter min och Tiddis lite väl hetsiga argumentation under nationella provens muntliga del.

Jaja, jag har två hundra ord kvar att skriva, måste börja bli färdig snart. Men det är mycket som stör - datorn, greys anatomy på teve, apelsinerna i köket, backen utanför fönstet... mest Greys faktiskt. Sen kommer apelsinen, datorn måste jag ändå använda för att skriva och jag kommer inte till backen. Jag kör på apelsin, nu
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0