torsdag tolfte mars

God damn vad det är svårt att skriva på engelska! Förut var det typ världens lättaste sak men sedan jag börjat på hjampis har allt försvunnit. Sorgligt!

Jag är sjuk idag med, men imorgon måste jag gå till skolan, jag kan inte missa fysiken eftersom jag gick hem innan den i måndags. Blä.

Jag har ätit världens brakfrukost imorse, det händer inte ofta kan jag meddela. Jag har bakat scones, ätit fil med färska äpplen och bananer i och gjort riktig varm choklad med vispgrädde. Nu rullar jag fram. Men när jag blir frisk igen ska jag bli nyttig! Och jag längtar sjukt mycket efter att få anstränga mig, ta ut mig riktigt ordentligt! 

Nu måste jag fortsätta på engelskan, den ska liksom in idag ;b dååååligt.
Hejdå

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, vad härligt att ha ork att göra sån lyxfrukost på morgonen :) Jag är glad om jag ens orkar trycka en "vanlig" macka i ansiktet.

Angående ätartävlingen så bör det tilläggas att det inte ens var värt det, då det var potatisbullar som serverades. Jag fattar inte att jag ens ställde upp, för det var nog det onödigaste som år 2009 hittills har kunnat bjuda på. Men men :P

2009-03-12 @ 20:25:28
URL: http://semelier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0