torsdag nittonde mars

Idag fyller Stina 18! Grattis
(eller okej jag tror att det är idag)

Vi kom lite för tidigt till Greasekonserten igår, sådär en vecka för tidigt. Typiskt mig, typsikt Tiddis och typiskt Vilda.
Vi kommer fram till folkets hus och Vilda är den första att märka att det är helt och hållet tomt där inne - mystiskt. Vi ser en affisch och går fram till den. "Onsdagen den 25/3". Lätt att konstatera att det är en viss skillnad på den 18:e och den 25:e. Det var bara att vandra hemåt igen.

Egentligen skulle jag jobba på Safari idag, men jag är fortfarande sjuk. Det är ju inte så trevligt att hosta ner alla gäster och deras mat. Men imorgon tänker jag vara frisk, och jag ska jobba på morgon nio till tolv, sen är det bara fysiken och sen slutar jag. Mysigt! Då blir det gränsen.

Det var strömavbrott när jag vaknade imorse, ingenting fungerade, jag ringde till Tiddis och hon hade upptäkt samma sak, vi tänkte nästan gå till badis så att vi hade fått duscha innan skolan men sen kom strömmen tillbaka. Det var najs och nu ska jag duscha (i min egen dusch, alldeles gratis). Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0