tisdag trettioförsta mars

Jag känner mig lite lurad, det känns verkligen som att det har gått längre än en dag den här veckan. Men jag funderar att ta ledigt på fredag och åka upp på torsdag kväll/eftermiddag, bara för att störa Carl och dem om de åker upp. Det är ganska trevligt det också.

Idag har jag bara gjort massa onödigt egentligen, först svenska, sen gjorde jag några mattetal i huvet innan jag gick till gymmet och tränade. Mats tyckte att jag borde få skoterskjuts till Tarfala, men han hade nog inte hjärta att förbjuda mig från att åka dit när jag sa att skoterskjutsen var en omöjlighet. Jag skulle stäcka på mig när jag åkte skidor och göra mina övningar när vi väl kom fram dit istället. Han ska även upp till Gränsen och spionera på mig när jag åker skidor till helgen. Mats är min sjukgymnast om ni inte förstått det, eller ja, just nu beter han sig mer som Hitler och tycker att det är riktigt roligt, men egentligen är han bara en sjukgymnast med makt över min rygg. Och hans Hitler-ledarskap är faktiskt bara bra, annars hade jag inte kunnat hålla mig från att förstöra rygen ännu mer.

Jag hörde en jättedålig remix av Kids med MGMT, att man har mage att förstöra en sån bra låt!

Nu ska jag göra nånting vettigt, fast jag har nog ingenting vettigt att göra. Hejdå iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0