tisdag tjugofjärde mars

Nu slirar det igen, jag hann inte till bussen som skulle ta mig till svenskan i tid imorse och orkade inte gå. Jag stannade hemma. Dessutom har mina svenskaböcker på något mysteriöst sätt gått upp i rök, vilket också är lite halvdåligt. Undra om jag kanske glömde dem i gränsen? Vi har iallafall nån uppgift som vi ska göra, och om pappret är i gränsen medför det vissa svårigheter för mig att göra uppgiften.
Jag ska till skolan lagom till kemilektionen, sen till Mats och få övningar på Atletican och sen till Helena och klippa mig. I eftermiddag ska jag testa springa, ryggen har vilat såpass länge nu så det kan funka! Jag håller tummarna iallafall.

Jag var på lombia igår och kollade på träningen, det var rent ut sagt hemskt, jag ville i princip bara lägga mig ner och storgrina där jag satt på läktaren. Det var inte kul, jag kommer då inte kunna besöka lombia en gång till denna säsong utan att typ bryta ihop totalt, man är ju stabil.

Jag ska till Tiddis snart, hon bakar mackor, det känns bra med lite tröstätande. Nu ska jag kila iväg, tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0