tisdag sjuttonde mars

Jag håller varje dag på att skriva fel månad i rubriken, jag vill fortfarande få det till januari. Jag är fortfarande hög på oc så jag känner mig lite off, pluggandet har jag lagt åt sidan och diskvattnet kallnar i köket. Tiddis kommer snart med behövliga gåvor (som börjar på bokstaven som inte börjar på k, om du fattar Vilda) och jag ska bjuda på glass. Dagen började tidigt, jag vaknade av att jag låg på min bäddade säng med endast två filtar som täcke i mitt kalla rum (jag tycker att det där med element helt klart är överskattat, kallt ska det vara!). Jag gick upp, duschade, och gissa vad jag gjorde sen? Jo, la mig i sängen och kollade OC. Helt plötsligt var klockan jäkligt mycket mer än den borde vara och det resulterade i att jag och min still going strong förkyldning fick springa till sjukhuset och min sjukgymnast, jag var helt kokhet och blöt när jag kom fram. Men hej, snabbt gick det iallafall. Mats skickade lite ström genom min kropp och sen bagav jag mig till skolan. Åstadkom inte särskilt mycket i skolan, som vanligt. Sen bjöd Tiddis på Safari, vi blev sittande där ett bra tag, och jag glömde beställa multigrovt bröd till min sallad, och personalen hajade till. När de till och med vet vad man äter in i den minsta detalj börjar det gå för långt. Herregud.

Nu väntar jag på gåvor från min vän, och ja.. jag ska nog städa diska och läsa lite fysik (inte kolla en endaste sekund oc!)
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0