söndag femtonde mars

Min jäkla förkyldning vägrar att gå bort! Imorgon SKA jag börja träna igen, jag ORKAR inte sitta still längre. Igår tog jag ut min överskottsenergi genom att sitta och slå pappa hela kvällen, jag är mogen - I know.

Jag har drömt helt sjuka drömmar inatt, det var huggormar, cancer och jag vet inte vad i en salig blandning. Människor överallt, burkar med intorkat apelsinfruktkött återkom på flera ställen. Allting utspelade sig i K-jokk iallafall, det är väl det enda jag är riktigt säker på. Drömmar är konstiga, det är ju nästan läskigt vad hjärnan kan hitta på. När jag vaknade fick jag nästan panik och trodde att jag hade sovit hur länge som helst, slängde mig efter mobilen som på något vänster hade flyttat sig från sängbordet in under mina kuddar, klockan var bara åtta. Lika bra att stiga upp ändå. Jag är fortfarande lika rastlös.

Nästa helg ska jag hitta på nånting kul att göra, jag klarar inte av att inte göra nånting. Vad säger du Vilda, ska vi välta byn? (Jag förväntar mig ett entusiastiskt JAAAAAAA!)
Nu ska jag göra frukost, jag gillar inte riktigt frukost, morgonen är ingen tid för mat.
På återseende



en sån jäkla ful bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0