söndag åttonde mars

tillbaka till verkligheten! det känns som ett hårt jävla slag i magen.

jag tror att jag har haft det händelserikaste lovet någonsin! jag och elin har döpt veckan till veckan av misslyckanden, men riktigt kul har vi haft trots allt. eftersom allting som händer i gränsen stannar där tänker jag inte nämna desto mer. Vi har lärt oss en massa iallafall, att man inte ska gå och lägga sig klockan tre om man har träning klockan sju, att man inte ska måla på sina identitetshandlingar, att gränsenfjällets yta är för liten, att det inte är så jobbigt att gå upp på nordals och att det hjälper mot diverse åkommor, att man behöver mat och sömn för att saker och ting ska gå bra, att jag är sveriges klumpigaste människa, blandannat. Vi lider nu av den såkallade finska sjukan, symptomen innefattar oerhörd trötthet, frysattacker, ont i halsen och ont överallt annars också, nedsatt hjärnaktivitet (vilket vi - och pappa - fått märka under veckan) och en massa mer. Men äh, det var det värt. Säsongens skönaste åk har även gjorts i narvik igår då vi var där och åkte litegrann - grym snö! Jag älskar skidåkning, det är min drog.

Morgondagen kommer bli HEMSK! Jag hade nästan glömt att jag ens gick i skola, det känns så himla långt borta. Men jag och elin åker till björkis på kvällen, för vi ska vara föråkare på Flyg-VM tisdag och onsdag. Lite längre ledighet skadar ju ingen, eller hur?
Ge mig påsklov! Hejdå





en vacker, men JOBBIG morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0